Wielu młodzieńców, którzy dopiero odebrali swój pierwszy dokument upoważniający ich do prowadzenia motorowerów śni o TZR-ce. Chyba trudno się dziwić - w końcu to jeden z lepszych motocykli w swojej klasie i jak na 50-siątkę całkiem zgrabny.
Napędzany
jest motorem o pojemności 50ccm, produkującym niebagatelną moc 1,5KM
[po odblokowaniu do 10KM]. 2-suw z sześciostopniową skrzynią biegów w
zupełności wystarczą dla 13-15latka, który zaczyna swoją przygodę z
motoryzacją. Motocykl jest wyposażony w elektryczny starter.
Przednie
zawieszenie to 130mm hydrauliczny amortyzator, z tyłu tłumienie zapewni
centralny teleskop o skoku 31mm. Yamaha postarała się jeśli chodzi o
hamulce. Z przodu 280 i 220mm z tyłu to całkiem nieźle, jak na tą ligę.
‘Małość' TZR najbardziej zdradzają opony: z przodu 100/80-17 i tył:
130/70-17.
Dlaczego ten motocykl jest godny
polecenia początkującym? 114kg masy i niewielka moc powinny sprawić, iż
szybko ów początkujący nabierze wprawy i bez problemu opanuje potworka
Yamahy. Dodatkowo stylizacja na starszą siostrę - R1 nadaje sporo
charakterku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz