Do Aprilii SR można znaleźć wiele części tuningowych - zarówno pod kątem mechanicznym, jak i optycznym. Cechuje się ona stosunkową bezawaryjnością oraz niewielkim zużyciem paliwa (seryjne części); najmniejszym w wersji na wtrysku - nawet 2,2l/100km. Za to jednostki po tuningu mogą spalać nawet 5-8l/100km.
środa, 10 października 2012
Aprilia SR 50
Aprilia SR 50 – włoski skuter marki Aprilia
o sportowym zacięciu. Występował w różnych wersjach zarówno
silnikowych, jak i nadwozia, a także o różnych pojemnościach skokowych
(50 cm³ i 125 cm³).
Do Aprilii SR można znaleźć wiele części tuningowych - zarówno pod kątem mechanicznym, jak i optycznym. Cechuje się ona stosunkową bezawaryjnością oraz niewielkim zużyciem paliwa (seryjne części); najmniejszym w wersji na wtrysku - nawet 2,2l/100km. Za to jednostki po tuningu mogą spalać nawet 5-8l/100km.
W każdej wersji silnikowej SR była pojazdem 2T. Dzięki temu jest ona
bardziej podatna na tuning mechaniczny, także czynności serwisowe są
prostsze i łatwiejsze do wykonania nawet dla niewykwalifikowanej osoby. Z
drugiej strony skraca to żywotność silnika do ok. 30 000km. Po tym
czasie należy wykonać honowanie cylindra oraz zamontować nowy tłok.
Do Aprilii SR można znaleźć wiele części tuningowych - zarówno pod kątem mechanicznym, jak i optycznym. Cechuje się ona stosunkową bezawaryjnością oraz niewielkim zużyciem paliwa (seryjne części); najmniejszym w wersji na wtrysku - nawet 2,2l/100km. Za to jednostki po tuningu mogą spalać nawet 5-8l/100km.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz